Kategori: Skullcandy

Skullcandy-logo

Skullcandy

 

Meget at det fuzz der er kommet omkring høretelefoner over de sidste ti år, skyldes Skullcandy.

De var ligesom de første til at se at høretelefoner, skulle blive en mode-accessorie, på højde med smykker, ure og caps.

Skullcandy blev skabt i 2003, og skabte sig lynhurtigt et navn, ved at lave høretelefoner, der så pisse godt ud, og adskilte sig fra hvad der ellers var på markedet, på det tidspunkt.

 

Skullcandy fik sportsfolk og DJs til at promote deres produkter. Det sammensat med, at de blev solgt i tøj- og sportsbutikker, til meget små penge, gjorde dem hurtigt til et hit.

Det var fra starten ikke Skullcandys plan at kæmpe mod de store drenge i klassen på lydkvalitet. Skulle man sammenligne Skullcandyes høretelefoner på lydkvalitet med modeller fra Sennheiser, AKG eller Beyer-Dynamic, som er bare nogle af de gamle kendte i branchen, havde Skullcandy ikke en chance. Ikke desto mindre er Skullcandy på rekordtid blevet et rigtigt stort brand.

Modtag gratis nyhedsbrev

Konkurrencer, produktnyheder og de nyeste anmeldelser
* = Obligatorisk felt

Annoncer